1 december

Äntligen är det första december!! Jag är en sån där extrem jul-älskare! Julen är så mysig! Som ni märkte i förra inlägget blev årets första julgodis polkabräck, och nu håller jag på att städa (Och lyssna på julmusik förstås) för att sedan julpynta. Jag gillar att ha det städat i mitt rum innan jag julpyntar, och nu är det lite... kaos :P
 
Missade julkalendern imorse (vaknade typ när det var slut), så nu har jag satt påminnelse till ikväll. Ja, jag måste titta på julkalendern. Alltid. Min favorit-julkalender hittils är nog Tjuvarnas Jul. Den var riktigt bra :) Är väldigt spänd på årets kalender, den första Mysteriet på Greveholm var ju fantastisk :)
 
När jag vaknade imorse och insåg att det är 1 december, insåg jag ju också att jag har rätt mycket julklappar att fixa. I första hand blir det till farmor och farfar, för deras grejer måste skickas iväg ett tag innan jul för att de ska komma fram i tid (De bor i Finland), sen blir det till resten av släkten och alla kompisar :)
 
Insåg precis att jag fortfarande inte har tagit någon bild på den enda julklappen som faktsikt är klar. Får väl ta och göra det nu så jag inte glömmer, jag känner ju mig själv :P
 
Näe, nu ska jag fortsätta städa så att jag blir klar idag.
 
http://www.svt.se/barnkanalen/cachable_image/1351680244/incoming/article538520.svt/ALTERNATES/medium/Mysteriet-pa-greveholm-730.jpg
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin