Sommarlov!

Äääääääääntligen sommarlov! Vi hade skolavslutning idag och själv tycker jag att jag var jättefin :) Har tyvvär ingen bild just nu, men den kommer nog så småningom. Iallafall så hade jag en jättefin klänning med apelsiner från KappAhl, en vit kort kofta från H&M, vita ballerinaskor från H&M (som förresten gjorde jätteont att ha på sig eftersom jag fick skoskav rätt fort) och så hade jag ett halsband med ett hjärta från Miaz och ett par Peace-örhängen från KappAhl (tror jag). På tal om Miaz så tycker jag ni bör kolla in hennes hemsida som ni hittar här. Det är min bästis mammas företag, hon har massor av superfina smycken till ett bra pris :) Min favorit från Miaz är ett läderarmband med en massa olika berlocker och Pandora-pärlor. Halsbanden som jag hade på mig (på bilden) är också döpt efter mig! :D Förresten, Peace-märket från den andra bilden är inte mina örhängen, det är en berlock som jag bara tycker är fin :)
Japp, för övrigt har jag gjort klart igelkotten som jag virkade. Har ingen bild, men jag hade ju tänkt göra en till så ni får bild på den istället, om det är okej :)
Japp, och så ska jag, lillebror, mamma och mormor äta på restaurang Montmarté idag, för att fira skolavslutningen, mums :D
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin