Rise of the Guardians

Dagen spenderades hemma med att kolla på de sista avsnitten av How I Met Your Mother som jag inte hann med igår, och så tittade jag om på det sista avsnittet fyra gånger, bara för att det är så bra.

Sen fick jag lite frisk luft när vi åkte in till stan för att hyra filmer. Jag hade redan planerat att hyra Now You See Me.
Har väntat på filmen i månader, ändå sedan jag hörde talas om den, ganska långt innan den började gå på bio. Sen visade de självklart inte den på bio här nere där jag bor, så då fick jag vänta lite till. Den släpptes på dvd i måndags, och jag har längtat såå mycket. Och nu, äntligen!
Men nej, självklart får inte Hemmakväll in den förrän 2 oktober... Får vänta en månad till...

Istället blev det Rise of the Guardians, som jag iförsig redan har sett 3 gånger, men den är så bra och underbar och helt fantastisk så jag var tvungen. Till det blev det lite mörk choklad för att jag tycker synd om mig själv.

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin