Att läsa eller att inte läsa

Ända sedan jag hörde om The Mortal Instruments har jag blivit lite nyfiken, och har sedan dess funderat på om jag ska läsa de. Har hört att de är jättebra, och de verkar jättebra. Det enda problemet är att när jag läser en serie så blir jag så fast. Och med filmerna också blir jag ännu mer nördig. Jag vet inte riktigt om jag orkar det, haha. 
Nejmen, det är verkligen det jag tänker på. Det värsta ilandsproblemet någonsin. 
Iallafall, min lillebror säljer jultidningar, och när jag bläddrade igenom katalogen för att se om jag skulle köpa något så hittar jag, just det, The Mortal Instruments. Min första tanke; Det är ett tecken! Även om jag inte har tänkt köpa den från jultidningarna eftersom jag vill läsa de på engelska, så blev jag ännu mer sugen efter att ha sett de i katalogen. Jag får väl önska mig de i julklapp. ;)
Onödigt långt inlägg bara för att jag ska få tänka högt, men sån är jag.



0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin