Tredje gången gillt

I princip...
Har bakat macarons idag, och det blev faktiskt bra! Testade ett recept utan sockerlag, vilket var hundra gånger lättare, men de blev inte lika fina. De fick knappt några fötter och var inte släta, men de blev liksom bra. Så jag är nöjd :)
Har nu frusit in de, och så ska jag fylla de på fredag så hinner de gotta sig med kola-krämen (Yum!) tills jag fyller år på söndag och ska fira med släkten.
Så det blir inga bilder på de färdiga macaronsen nu, inte ens bara kakorna, för jag tog inga bilder på de. Det blir bara en snabb bild från när de stod och torkade innan jag satte in de i ugnen. Och ja, jag plattade ner de innan de gräddades, så de är inte alls så toppiga som de är på bilden ;)
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin