Fullspäckad vecka

I brist på intressantare saker att skriva om, då det inte har hänt nåt intressant på sistone...
Har extremt mycket att göra denna veckan. Jag missade 2 dagar i skolan innan praon (praoade förresten på Cervera, superkul!) men det känns som flera veckor. Denna veckan har jag 3 prov (varav 2 gjordes idag, men aja), en sv-uppsats, so-arbete och sp-text och argumenterande tal att göra. Sen måste jag städa och baka och städa mitt i allt. Gärna skriva lite också om jag hinner. Och på fredag ska vi handla till när jag fyller år på söndag. Jajjamensan, det är bara att bita ihop. Redan i måndags kände jag mig löjligt trött i skolan, men lyckligtvis har jag orkat med dagarna. Bara 2 veckor kvar!

Och idag fick jag hem skolavslutnings-klänning från H&M, passade perfekt! Här är en liten tjuvkik ;)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin