Att skriva med glädje

Kom nyligen hem från världens mysigaste läger! Har haft det såå roligt hela helgen. Jag har bland annat haft extremt roligt med en petflaska och en boll, fått reda på en hemlighet av Kim M. Kimselius, blivit fotograferade till en tidning direkt efter morgongympan (Fräsha bilder där ja!), skrikit i en halvtimme åt en spindel, bakat äppelpaj på pinne, blivit rejält bränd i solen (Är knallröd!) och fått en fästing i naveln. Och skrivit, självklart! ;)
Ja juste, Kim M. Kimselius var hos oss igår och pratade, vi fick ställa frågor, och sen fick alla ett signerat ex av hennes bok "Att skriva med glädje". Den verkar kanonbra, och jag är överlycklig att jag fick den, annars hade jag ändå köpt en.
Längtar redan efter alla superbraiga människor!
Nu ska jag börja läsa lite i boken och ladda upp alla bilder från lägret! :)
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin