Amigurumis

Insåg för ett par dagar sen att jag inte har visat mina amigurumis jag har virkat för ett tag sen, så här kommer några :)
Den första, musen, är den allra första amigurumin jag virkade. Dock ska ni veta att jag är en sån där dryg perfektionist, så början gjorde jag om en väldig massa gånger, och om det någon gång såg snett ut när jag virkade så drog jag upp den biten och gjorde om det. Om jag bara hade virkat på hade den inte varit i närheten av så fin...
Tårtan gjorde jag till en tävling när hemsidan Kpwebben fyllde 3 år. Det var bara en vinnare, men jag visades ändå på sidan som en av de 5 som kom på hedersplats! Tyvärr vann jag inget... :P
Den sista, kaninen, är mitt första egna mönster.
Katten och dinosaurien var presenter och björnen var en klassmaskot x)
Och ja, jag vet att bilderna är väldigt dåliga och konstiga, men det här var ganska länge sen...
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin