Miss Cupcake 2013

Just nu, och en rätt lång tid framåt, pågår tävlingen Miss Cupcake 2013. När jag hittade tävlingen blev jag jätteivrig och ville ladda upp en cupcake på direkten, och den jag är mest nöjd med är ju min solros-cupcake som jag gjorde för ett tag sen. Sen såg jag att man var tvungen att ha någon Dr. Oetker-produkt som dekorering och fick ett bryt för att den inte hade det, men det har den ju. Den gula karamell-färgen i frostingen är från Dr. Oetker. Yey! Så jag laddade upp den, och det går rätt så bra. Fast jag kommer definitivt göra fler cupcakes, för man får skicka in hur många bidrag man vill ;)
Men iallafall, ni får gärna rösta på min cupcake, så blir jag superglad :) Det kan ni göra hääääär.
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin