Bokrea och macarons

Idag var jag inne en sväng på stan för att kolla in bokrean. Hade bestämt mig för att köpa Beautiful Creatures efter att jag såg den på bio, men inte var den på rea inte... Får beställa från internet istället ;)
Inte en enda bok fick jag med mig hem, däremot fick jag hem en tröja från Gina Tricot och torrschampo.

Igår kom pappa hem från Algeriet, och när han mellanlandade i Paris köpte han med macarons från La Maison Du Chocolat!! :D Jag smakade på pistage och vanilj, båda var supergoda, men min favorit var lätt pistage! Jag äälskar pistage-macarons, och den här var grym! Det var med choklad-ganache och hade en härlig mandel-smak. Kärlek till macarons <3

Har precis kommit hem från kalas för två av alla mina mys-kusiner med hamburgare och marängswiss, nu blir det melodifestivalen ;)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin