Promenad i solen

 
Var ute på en promenad i skogen med Elin igår. Guuud så härligt väder!! Hade dock inte med mig kameran, så jag bjuder på lite halv-bra bilder tagna med mobilen. Bilderna gör inte alls platsen rättvisa, det var såå vackert! Det var en liten mysig flod mitt i skogen med massa stenar. Vi var ju självklart tvungna att ta oss över floden på de här stenarna och jag lyckades fastna någonstans mitt ute i vattnet. Fick tillslut ta av mig skorna och gå på de hala stenarna så jag nästan snubblade, men jag lyckades hålla mig torr. Förutom på fötterna då. Så satte vi oss på en stor sten och fikade i solskenet. Jag lyckades faktiskt att inte bli helt knallröd i solen, vilket jag annars brukar bli. Det kan iförsig vara för att jag smetade på typ ett ton solkräm. Men men, det var trevligt att komma ut lite, trots alla miljontals mygg som älskar mig.
Jag hittade även min första geocache, haha. Vi var ju tvunga att leta när jag upptäckte att det fanns en typ 400m ifrån oss. Fast vi tog inget/lämnade inte kvar något. Vi hade ju inte planerat att leta geocacher, så vi hade inte med oss något att lämna. Men det var iallafall kul! ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin