Konfirmations-läger

Sitter just nu bland andra mysiga människor på konfirmations-läger, jag kommer hem igen på onsdag. Det väldigt dåligt internet här ute, men jag kanske uppdaterar om jag får tid, annars kommer jag ju som sagt tillbaka på onsdag.
Än så länge är det super-härligt! Lite märkligt väder dock, det har skiftat mellan sol och regn hela dagen. Just när vi skulle ut i skogen började det regna, och när vi skulle gå in igen kom solen fram.
Bara för att det känns så tomt att inte ha några bilder i inlägg får ni en bild på min gummi-psalmbok. Den är jätterolig, vi har också en gummi-bibel som vi kommer få sen. Jag måste visa den lite mer, för den är jätterolig och verkligen anpassad för ungdomar.

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin