Då var det lov!

Fick tyvärr inte världens finaste väder på skolavslutningen, det regnade lite, och det vill man ju inte att det ska göra när man måste gå ute i regnet till och från kyrkan för avslutningen.
Förutom att jag fick mina betyg och att vi såg på ett bildspel från året vann jag en liten mjölkchoklad för att jag kom tvåa i klassens nutids-tävling. Jag är ganska förvånad över det faktiskt, då jag inte brukar klara nutidsorientingen särskilt bra. Men men, får väl passa på att göra kakdeg eller nåt av chokladen ;)
Efteråt blev det en tur in till stan för lunch med mamma, mormor och lillebror, och sen träffade jag Ida och Hanna och åt glass. De fick för sig att trycka i sig två smaker och mjukglass, vilket är väldigt mycket glass på det stället, men jag nöjde mig med två smaker och var ändå löjligt mätt efteråt...
Imorn blir det en tur till frisören, och på lördag börjar konfirmations-kaoset med en liten fotografering. Det ska bli såå kul!

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin