Nästan ett eget recept...

Köpte ju med mig en massa marianne-kulor från färjan som jag tänkte baka med. Jag hade redan när jag köpte de tänkt baka någon slags mjuk kaka, och imorse hittade jag ett recept på Congo Bars som verkade gott. Congo Bars innehåller igentligen chokladbitar och nötter, men det var bara att byta ut mot Marianne. Lite småändringar gjorde jag också i receptet, så man kan ju säga att jag nästan har gjort ett eget recept.
Iallafall blev kakan blev löjligt god! Funderar fortfarande på vad jag ska kalla den när jag visar den för andra. Congo Bars med Marianne? Blondies med Marianne? Eller kanske bara Marianne-bars?

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin