Hemstudiedag

Idag har jag varit hemma från skolan... Och pluggat. Alla lärare skulle iväg på nån kurs eller nåt, så vi hade hemstudiedag. Vi fick uppgifter i de ämnena vi skulle haft idag som vi ska göra hemma, så helt ledigt hade jag ju igentligen inte.
Just nu är jag på väg hem, har precis varit på kör och sen flöjt-lektion. Det är såå skönt ute! Det verkar som att vintern äntligen försvinner! Visst, jag gillar vinter och snö, men nu har det pågått för länge, jag vill ha vår och sommar! Det är ganska ljust ute, iallafall för att vara så här sent. Jag kommer ihåg för ett par veckor sen när jag hade haft flöjt-lektion och det var kolsvart ute. Den mesta snön är också borta, det är inte jättekallt ute, och under dagen har det varit extremt lite moln på himlen, och varmt. Jag vill ha våår!!

Halv-bra bild på kyrkan på väg hem

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin