6 December

Klarade mig 5 dagar... Men jag är ju jag, så det var väl lite väntat att jag skulle glömma. Jag tog faktiskt bilden och tänkte att jag skulle skriva, men sen glömde jag. Typiskt mig, haha.


Shopping.

Världens bästa dag för det ordet, för jag köpte ingenting. Var bara på Konsum för att köpa godis, men jag köpte aldrig något. Var på julmarknad idag, och jag visste att jag skulle köpa massa godis där, så då köpte jag inget i fredags. Men men, det blev en bild iallafall.
1
2013-12-08 18:44:06

Det är då inte lätt att låta bli att äta godis. Speciellt inte nu när det snart är jul också :S


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin