7 December


Bright.
 
Jaha... Såhär tolkade jag "bright". Lampan på mitt nattduksbord lyser nog bättre än den i taket. Såhär har jag förresten spenderat kvällen; med att läsa. Divergent av Veronica Roth för att vara mer exakt. Läste ut den och grät och skrattade och mådde illa och grät lite till. Men den är riktigt bra, och jag rekommenderar den! Karaktärerna känns väldigt verkliga, för man får veta mycket om deras rädslor, vilket jag älskar. Längtar tills filmen kommer nästa år! När jag läste blev jag bara mer och mer sugen på att se den, och jag vet inte hur jag ska orka vänta. 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin