4 December


Joyous.

Herregud, vad jobbigt det var att komma på ett motiv till dagens bild... Tillslut blev det min fina slips jag köpte på Jysk i lördags. Den har en liten lampa och om man trycker på en knapp så blinkar lampan och den spelar lite julmusik i 20 sekunder. Den är jätteirriterande och jag älskar den. Trots att den är så irriterande så är den också väldigt glad och rolig, iallafall om lan inte trycker igång sen 500 gånger på raken... Som sagt; finns på Jysk för ca 15kr. Finns olika motiv, såå värt det! 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin