2 december

Favourite holiday movie.

Jag satt och funderade på min favorit-julfilm ett tag. Till en början kom jag inte på några julfilmer alls, haha. Men efter ett tag kom jag på ett gäng, med lite hjälp av mamma och pappa...
Kunde inte bestämma mig för en, så det blev två. A Christmas Carol, eller En Julsaga som den heter på svenska, är ganska självklar för mig. Tycker den är så mysig. Den med Musse och Farbror Joakim funkar också, eller mupparna för den delen, eller någon annan version. Jag älskar själva historien. Men den med Jim Carrey är nog ändå favoriten.
Och så You've Got Mail. Jag kommer (nästan) ihåg första gången jag såg den och tyckte de gamla datorerna var så knasiga, och så ljuden de gör när man startar de, haha. Jättegullig film!
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin