Uggla

Idag har jag varit på dop för min sysslings lilla son, Elliot, och efter det blev det värsta kak-kalaset. 
Iallafall, jag hade sytt en liten uggla till honom som present. Den blev klar för ganska länge sedan igentligen, men jag ville inte lägga upp den innan jag hade gett det ;)
Allt tyg kommer från Panduro, de har sååå fina tyger!
Nu tar jag beställningar, så om du är nyfiken på ett gosedjur är det bara att säga till. Jag kan även göra kaninen som jag har visat tidigare eller något helt annat om du vill det.
 
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin