Ny design! :D

Är såå nöjd med den nya designen! Den är lite mer ren än den förra, inte så mycket puttefnutt och krims krams överallt.
Som ni kanske märker så är den ganska lik den förra. Jag har inte ändrat så mycket på själva formen, utan mer innehållet. Bland annat så har jag gjort bloggen bredare så att det får plats större bilder. Jag har skaffat ett finare typsnitt och ändrat lite andra smådetaljer som igentligen gör ganska stor skillnad. 
När jag höll på att fixa den här märkte jag att vissa grejer, bland annat menyn vid headern och texten i sido-menyn ser lite olika ut i olika webbläsare. I Chrome tex blir menyn där uppe lite större, så den förra menyn hoppade ner lite. Nu passar menyn i Chrome men den är för liten i Firefox och Explorer. Jag vet inte riktigt varför det blir så olika, men jag håller på att försöka fixa det.
 
Om du inte ser den nya designen, tryck F5 tills den syns.
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin