Ja, jag lever fortfarande

Nämen, vad tomt det var här då. Har inte riktigt vetat vad jag skulle blogga om, därför har det inte blivit så mycket inlägg på sistonde.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu heller, jag kände bara att jag behövde titta in lite och säga att jag faktiskt lever.
Anledningen till att det har varit tomt här är väl för att skolan har börjat. Det tar lite tid att vänja sig vid de tidiga morgnarna, men än så länge har det gått bra. Inget överdrivet svårt än, men det kommer väl.
Vi har faktiskt fått ganska roliga uppgifter i några ämnen. I svenska jobbar vi med noveller, och i bilden ska vi göra en bildanalys och sedan en reklamfilm! Jag får en ursäkt till att regissera lite ;)
De senaste dagarna har jag fått världens sug på att baka, så vi får väl se om det kommer nåt sånt i helgen.

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin