Springtur och MTV Movie Awards

Idag efter piano-lektionen var jag ute och sprang en sväng med en kompis, det var riktigt härligt nu när det börjar bli lite varmare ute.
Jag är ju lite förälskad i amerikanska pris-shower eller vad man ska kalla de, som Golden Globes, People's Choice Awards, osv. Så efter en snabb dusch tog jag igen och kollade på MTV Movie Awards från i söndags. Rolig show, roliga tal och roliga kläder. Fick också chansen att se Catching Fire-trailern på TV då den visades första gången där. Det var säkert 30:de gången jag såg trailern, på två dagar...
Bjuder på lite halvbra bilder från tidigare idag...

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin