Nya örhängen

Fick inte med mig hem nåt av det jag skulle igår. Var verkligen inte sugen på att prova byxor, torrschampo glömde jag helt bort, örhänges-hållaren var, som vanligt, slut (den är väldigt populär), och några tröjor eller koftor hittade jag inte.
Däremot hittade jag några superfina örhängen som jag var tvungen att köpa. De stora svarta har jag igentligen sedan tidigare, men jag råkade ta sönder det ena för ganska länge sedan, och nu hade de äntligen fått in nya, så jag köpte ett par. De andra var jag bara tvungen att köpa, mest för det var såå härliga färger.

Var nyss och tittade in på Lindex en sväng, och där hittade jag ett par ursnygga jeans, två tröjor och torrchampo, så jag kan ändå kryssa för lite på min lista ;)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin