Glaaaass :D

Idag förväntade sig pappa att det skulle finnas några affärer öppna inne i stan. Men jag hade inget för mig, så jag åkte med. Lite var ju öppet, men det var inte mycket. Däremot såg vi att Glaciären var öppet. Det är en glassbutik som bara har öppet på sommaren, men de har vääärldens godaste glass! Riktigt stora också, så man blir mätt. Det tråkiga är ju att man får räkna med en halvtimmes kö, men det är det (oftast) värt! Idag var det dock ingen kö när vi kom dit, men det är ju inte särskilt varmt ute, och så tror jag det öppnade för sommaren just idag, så folk kanske inte vet att det är öppet.

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin