Catching Fire-Trailer!!

Jag har haft ett väldigt märkligt humör hela dagen. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen eller upprörd. Nej, det är inte för att jag har humörsvängningar, för att den nya Catching Fire-trailern släpptes inatt (!!) och jag såg den imorse. Jag erkänner, jag är nördig.
Jag är helt hyper och glad för att den har släppts, men ledsen och upprörd för det är 7 månader till filmen kommer. 7 månader! Jag orkar inte vänta så länge... -.-
Jag håller på att läsa den boken nu, och hela tiden tänker jag "Det kommer de nog inte ha med, och inte det heller, men kanske det!", för de missade ju så mycket i förra filmen. Men i trailern har de med allt det viktiga och jag blir helt hyper för jag längtar!!! Jag har tittat på trailer 18 gånger idag. 7 gånger innan skolan ens hade börjat. Ja, jag har räknat.
Om någon inte har sett den men vill se den så lägger jag in den här, för så snäll är jag ;)
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin