Kurt och Kurtelina

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, men nu harjag satt tidsinställda inlägg ett par dagar, ifall jag glömmer bort :P

Jag kände at jag var tvungen att visa Kurt och Kurtelina. Har laddat över alla bilderna från min mobil till datorn, och kom på att jag då hade bilder på de. Lite suddiga, men jaja.
 


Detta är då Kurt och Kurtelina. Det började när en av mina kompisar fyllde år, och hennes godisförbud hade precis tagit slut, så jag ville göra en sån där gurka med godis som alla gad bort när man var liten. Så jag gjorde en personlig gurka. Han heter Kurt. Jag tycker han blev jättefin :)
Ett tag senare fyllde en annan kompis år, och då ville jag göra en gurka till. Hon heter Kurtelina. Supersöt, tycker jag XD
Nu har jag också planerat en hel släkt till de. Kurt och Kurtelina är gifta och de har (kommer få) 3 barn som heter Kurtan, Kurt Jr. och Kurtisa. Familjen har också en hund som heter Kurten. Kurtelina har också 2 trilling-systrar som heter Kurtebina och Kurtetina. Kurtetina har två söner som heter Stor-Kurt och Lill-Kurt. Kurt's föräldrar heter Kurte och Kurta. Jag har planerat lite till, fast mer kommer jag inte ihåg :P
 
Väldigt rolig liten familj jag har va? XD
1
kristin
2012-09-14 14:21:10

Haha, du är för rolig !!!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin