Höstlooov!! :DD

Då var det Höstlov, skönt att slippa skolan efter alla prov ;)
Har inte bloggat så mycket på ett tag för att det har varit mycket i skolan, och är inte säker på att det kommer komma så mycket nytt denna veckan heller. Spenderar mitt höstlov i Finland utan internet, men kommer kanske kunna slänga iväg ett inlägg iallafall.
Jag sitter ju faktiskt i bilen och skriver det här på min mobil, och jag tror inte man kan tidsinställa inlägg på blogg.se-appen, men annars hade jag ju gjort det ;)
Annars då? Jo, jag har gjort klart den första julklappen, så nu har jag en mindre sak att tänka på. Får kanske lite tid över på lovet att virka något. Frågan är bara vad jag ska virka. Har med mig lite garn och några böcker för säkerhets skull ;)
Nedan kommer en random bild jag tog med min telefon genom rutan medan vi körde :P

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin