Story Camp 2012

Det har varit lite tomt i helgen, men det är för att jag har varit på Story Camp! :D Världens roligaste skriv- och berättarläger. Hade tänkt skriva i torsdags innan jag åkte men jag hann inte. Har haft så himla kul! I år pratade vi lite om att skriva på webben. T.ex. när man besöker en ny blogg har du, utan att du tänker på det, ca 4 sekunder för att få det första intrycket. Hittar du inget intressant under de 4 sekunderna så går man vidare. Om ni blir lite nyfikna nu kan ni läsa mer om årets läger här och allmänt om ledarna här.

För övrigt så har jag suttit och pillat i Gimp, lyckades gör en fin liten post-it lapp :)



Vad tycker ni, fin va? ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin