Ny bloggdesign! :)

Som ni ser har jag nu lagt in min nya bloggdesign! :) Dock ser den fortfarande lite konstig ut på vissa ställen då det krånglade sig när jag skulle föra över designen, men jag fixar det så fort jag skrivit det här inlägget, Om du tycker att bloggen fortfarande ser ut som vanligt, tryck på tangenten F5 på ditt skrivbord så borde det se bra ut.
Jag blev väldigt nöjd med den här designen, då jag hittade massor av härliga bloggar med designtips, så att jag kunde göra den riktigt bra. Och så började jag försöka förstå mig på Gimp för att få en riktigt snygg header, och det tycker jag att jag lyckades med :)
Ni borde nu också se att jag har ändrat lite i arkivet, där står bara siffror. Det är mest för att allt ska få plats bättre. Anledningen att det inte går att trycka på 3 (Mars) eller 4 (April) under 2012, är att det var under min "tomma" period, då jag inte skrev någonting. Jag ville ändå skriva med siffrorna så att det inte skulle se konstigt ut. Annars klickar ni bara på siffran som står för månaden ni vill kolla under. T.ex. Januari=1, Februari=2, osv.
Om ni vill påpeka något, eller om ni hittar något som är konstigt, eller fel, kommentera detta inlägget. Numera, för att kommentera, kan ni antingen klicka på Kommentarer längst nedanför inlägget, eller högst upp, på den lila cirkeln. Eller så kan ni klicka på rubriken till inlägget. Om det av någon anledning inte går att kommentera, mejla mig på [email protected]. Och följ mig gärna på bloglovin', länken finns i menyn :)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin