Header

Som jag har sagt innan så håller jag på med en ny, lite ljusare design. Och sen tycker jag också att min nuvarande design är väldigt tråkig. Jag jobbar för fullt med den nya, än så länge tycker jag den är skitsnygg :) Ett tips ifall någon där ute skulle vilja göra en ny bloggdesign är att skapa en liten "testblogg" där ni trixar i stil-och kodmallarna, istället för att hålla på med din riktiga blogg, och sen helt plötsligt flyttade du en kod fel, och så är hela bloggen förstörd. Jag har iallafall en testblogg som jag fixar med. Och nej, ni kan inte tjuvkika på min nya design via testbloggen, för den är lösenordsskyddad ;)
Här har ni iallafall en liten kik på headern som jag har gjort i Gimp. Ett kanonbra gratisprogram, som jag äntligen börjar förstå mig på :)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin