Cirkus Scott

Förra lördagen var jag och min kompis Alice på stan, och efter att ha ätit lunch på McDonalds, märker vi att de har en teckningstävling, där man kan vinna biljetter till Cirkus Scott, så vi sätter oss och ritar, och får nu i veckan reda på att vi har vunnit! :D
Två biljetter var vann vi, och vi ska gå imorgon (lördag) ochh titta. Ska bli skuperkul :)
Lite förvånad är jag över att jag vann, då min teckning inte var så fin :P Fast iförsig var nog jag och Alice de äldsta som var med. Jag ritade ett cirkustält och en väldigt stor Bamse som stod bredvid (Eftersom Bamse är med i Cirkus Scott i år). Jag tror Bamse råkade bli dubbelt så stor som ingången till tältet. :P
För övrigt hade 9:rna på min skola spex-foto idag, väldigt roligt att se alla olika utklädnader :) Bland annat fanns där Super Mario, ett par smurfar, en gorilla, Dolly Parton och Marylin Monroe :)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin