Sommarlov!!

Äntligen!!
Och vad ska man göra i sommar då? Till Finland, och så ska vi till Göteborg tror jag, för mamma och pappa ska på konsert :P
Superhärlig skolavslutning också :) Efter att vi hade varit i kyrkan fick föräldrarna komma till klassrummet, och då skulle vi kollat på klassens Snövit-film som vi spelade in på engelskan för ett tag sen. Men datorn krånglade sig så vi hann bara titta på ett bildspel med bilder från hela året :)
Hade en blommig klänning från H&M med en orange bolera från KappAhl på mig. Glömde ta bild på kläderna, men jag får väl ta på klänningen igen nån dag så att jag får en bild på skolavslutnings-outfiten. Här nedanför har ni iallafall en bild på klänningen, dock inte på mig :P

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin