Nytt nagellack

Fick ju lite nagellack i födelsedagspresent :) Fick 8st, 5 Depend o 3 från H&M, och tidigare den dagen när vi var på Maxi och handlade köpte jag 4 IsaDora nagellack, eftersom det var rea. Vanligtvis kostar de 65:-, nu kostade de 20:-, så jag kunde ju inte motstå ;) Köpte fyra stycken och sparade då 180:-. Inte dåligt ;)









2st Depend Nr. 041 (Mörkblå)
Depend Nr. 292 (Persiko-färgad)
Depend Nr. 009 (Lite glansigare persika)
Depend Nr. 307 (Röd-orange)
H&M Coral Rose
H&M Lime
H&M Superpink
IsaDora Wonder Nail Nr. 681 Silver Glitz
IsaDora Wonder Nail Nr. 704 Jaded
IsaDora Wonder Nail Nr. 624 Baby Blue
IsaDora Wonder Nail Nr. 166 Coral

Får väl måla naglarna snart ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin