Snart New York!! :D

Har inte skrivit på länge för att det inte hr funnits något att skriva om. Vi sitter mest på hotellrummet om dagarna eftersom pappa jobbar.
I helgen var vi i två köpcentrum, jag har köpt två par örhängen och en t-shirt. De får ni se när vi kommer hem. Örhängen är jättebilligt här, de jag köpte kostade 30-35:-.
Iallafall, pappa lyckades hitta ett annat flyg till New York så vi får en hel dag extra. Planet går imorgon halv 3 tror jag. Jag och pappa har satt ihop en hel karta med affärer som SKA besökas. Där har vi bland annat Macy's, LEGO store, Ladurée, New York Cake and Baking Dist., Adorama, B&H Photo, och mycket, MYCKET, mer. Jag har också satt ihop en lista (nörd som jag är, allt måste organiseras :P) på allt jag ska köpa, eller iallfall kolla om det är billigare än hemma i Sverige. Jag har bestämt att jag ska köpa kamera-väskan från Kelly Moore, sen ska jag också köpa lite bakgrejer, böcker och nagellack. Och kläder förstås :)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin