Ny design :)

 
Då har jag fixat till en helt ny bloggdesign. Tycker den här blev mycket finare, och jag gillar speciellt headern :)
Jag har nu också flyttat alla kategorierna och lagt de vid headern, så att allt får plats lättare. Har inte kollat alla länkar, det tar sån tid, så säg till om någon kategori inte funkar. Jag har nu också ett samlingsinlägg för alla mina recept (vilket just nu är 2 st :P). Så om ni går in på I Köket, och sedan alla recep så kommer ni till ett inlägg där recepten är listade. Det är bara att klicka på ett recept så kommer ni till det inlägget.
Eftersom alla kategorierna ligger i flikar så har jag tagit bort de från menyn. Jag har också lagt en länk till startsidan vid headern (längst till vänster), så det kommer inte längre upp en länk i menyn där det står "TIllbaka till startsidan".
Hoppas allt funkar nu, annars får ni säga till ;)
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin