Colombia

Befinner mig just nu i Colombia (Gratis internet :P). Inte så varmt, men det är ändå skönt. Vi har världens mysigaste hotellrum, med övervåning och en enorm balkong! :D
Vi spenderade en hel dag med att flyga. VI mellanlandade 3(!) gånger, först i Amsterdam, sen Sankt Martin, och sist Curacao. På Curacao hade vi tid att stanna ett par timmar, och herregud  vad varmt det var! Trettio grader ute, riktigt skönt! På hemvägen sen ska vi mellanlanda i New York och stanna där 3 dagar, så då blir det shopping! :D Jag har kollat upp var man kan köpa Kelly Moore-väskan jag visade för ett tag sen, ska antagligen köpa den. Och lite böcker. Och kläder! :D
Tyvär krånglar det lite när jag ska lägga upp bilder, så ni får antagligen vänta tills jag kommer hem ;) Under tiden jag är här blir det bara lite uppdateringar på vad vi gör.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin