Jippie!

Nu har jag äntligen fixat så att man kan komma in och kommentera på alla inlägg, och man kan gå in på alla kategorier och månader i arkivet! Om det inte funkar för dig, testa att trycka på F5 på tangentbordet. Funkar det inte då heller, mejla mig på [email protected], så får jag kolla det. Men det borde funka, för det funkar för mig :). Man kan nu också klicka på rubriken till ett inlägg för att kommentera det. Mycket lättare än att gå ner till botten av inlägget och klicka på "Kommentarer". Förresten, kommentera gärna om allting nu funkar för dig :)
2
makkan
2012-01-31 00:44:16

Toimiikohan tämä?

Mamma
2012-02-02 18:09:48

funkar!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin