Rutiga naglar

Har målat naglarna lite rutigt. Blev faktiskt rätt nöjd. Jag har använt mig av IsaDora 714 Lilac Bikini, OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs (från den tyska kollektionen) och Kiss Nail Art Paint SPA02 White. Och så självklart 002 (baslack) och Colorfix (överlack) från Mavala. Ignorera kladdet runt naglarna, jag ville ta bilden innan det förstördes, men vågade inet ta bort kladdet runt omkring eftersom det kanske skulle förstöras då :P
 
 
Inspiration kom från cute polish på youtube, sök efter henne, hon gör världens finaste naglar!!
 
 
1
Kristin
2012-12-14 09:26:43

Häftigt!!!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin