Ny bakgrund

Bytte bakgrund lite snabbt till en helfärgad. Den förra var så rörig. Fast det tog ett tag att bytte för jag höll på "VILKEN FÄRG!?!??!?!!" Jag ville ha en ljus färg, och en som passar färgtemat på designen, så jag försökte ta en från den förra bakgrunden, men så märkte jag att de två ljusaste färgerna från den är... rosa. Så jag tog en mörk färg och gjorde den ljusare, men det såg bara fel ut. Så jag gick in på några andra (foto-) bloggar och kollade vad för bakgrund de har, och märkte att många hade lite gråaktiga-bakgrunder, fast med en lite hint av färg. Så jag försökte få fram en bra färg, den här blev väl hyfsad, men jag får fixa en ny imorgon.
 
Om ni inte ser den nya bakgrunden tryck F5
 

P.S Bakade macarons idag. Det gick sådär. Bilder kommer imorgon, när jag har smakat de också ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin