Kamera

Jag har äntligen fått min kamera :D Nikon D3100 för er som
inte visste. Igentligen fick jag ju den förra helgen när vi var i Köpenhamn (när pappa kom hem) men jag har inte hunnit skriva förrän nu. Ja äääälskar den! Än så länge vet jag ju grundkunskaperna som hur man tar bilder, hur man filmar, hur man raderar en bild m.m. Snart ska jag dra igenom manualen och lära mig de lite mer avancerade kunskaperna.  Jag fick en rätt häftig bild genom fönstret från hotellet första kvällen, men jag har den inte på datorn än, så den kommer snart :)
Övrigt i Köpenhamn köpte jag en superfin korg att ha garn i, och lite mindre korg att ha krimskrams i, och i en affär som hette Tiger där de hade en massa helt nödvädiga småsaker köpte jag en lite hjärtformad stendär det stod lucky, ett par klämmor med magneter på, ett par såna där metallpinnar som man kan sätta fast anteckningslappar på med rosa stenar i botten som gör att det står upp och tre stycken roliga pins. Och så var vi i en godisaffär med jääääättemycket godis, och det kostade 12.90.- '-' Danska också... Mer köpte jag nog inte tror jag.
Igår var jag inne i stan, jag hittade två fina tröjor med peacemärken, ett par tjocka leggings, en svart kofta och ett par supersnygga häst-boots :)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin