Story Camp 2011

Om 2 dagar!! Jag. Orkar. Inte. Vänta. Mer. Slut på diskussionen.
Nu har vi rotat fram mammas symaskin och väskan är klar! När vi tog fram symaskinen så satt jag först och försökte lista ut hur den fungerar, resten av dagen sydde jag. Sen sydde jag klart den på förmiddagen dagen efter. Nu ska jag bara köpa dragkedjor och sen sy mitt smyckesfodral. :)
Så, pappa är iväg i Singapore (tror jag) och har med min dator :( eftersom den krånglar sig och stängs av efter ett tag eftersom den tydligen blir för varm. Så pappa lämnade kvar en annan dator hemma som jag använder nu. Och jag vill inte ladda upp bilder från kameran till den här, så ni kommer få se lite bilder när datorn är hemma igen. Fast iförsig, när pappa är hemma är jag på Story Camp, och dagen efter jag kommer hem åker vi till Finland :S Och inte nog med det! Fem dagar efter vi kommit hem från Finland så ska vi åka till Köpenhamn. Fast bara typ 2 dagar tror jag...
För ett par dagar sedan var jag på stan och hittade äntligen en bikini och en panamahatt (som jag förresten har letat efter i EVIGHETER!) och två böcker i The 39 Clues-serien så att jag har något att läsa på semestern. The 39 Clues är en helt fantastiskt underbart spännande serier som man aldrig kan sluta läsa... Den handlar och Amy och Dan Cahill som, när deras mormor dör, får reda på att Cahill är den största släkten i hela världen, och även den mäktigaste. Så de går med i en tävling som går ut på att hitta 39 ledtrådar gömda över hela världen. Den som hittar alla 39 ledtrådar blir den mäktigaste personen i världen. Men de är inte helt själva i tävlingen utan har mycket konkurrans som inte precis gör tävlingen lättare. Jag har läst de 4 första böckerna och köpte de följande 2. Om ni funderar på att läsa de, läs de i ordning! Annars blir det bara konstigt...
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin