Ny blogg!

Hej Hej, här har vi då den nya bloggen. Mycket finare tycker jag :)
För er som inte följde min förra blogg så är filurerna i headern mina små kompisar :)
Än så länge kanske vissa sidor på bloggen ser lite konstiga ut, men jag håller just nu på att finslipa det hela.
Så, i torsdags fyllde jag år (Yey!) och fick då Mia Bengtssons tredje Amigurumibok, Virka Amigurumi, och ska nu virka igelkotten. Tänkte använda den som en nåldyna, och sen tänkte jag också virka grisen att ha virkprylar i. Övrigt i födelsedagspresent fick jag en rolig liten sybok av Cath Kidston med massor av syprojekt. Man fick också med ett parbitar tillklippt tyg till att sy en av väskorna i boken. Och sen fick jag lite annat krims krams :)


 


P.S Klicka på bilderna för att göra de större
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin