Problem

Japp. Det har hänt något här på bloggen så att (som ni kanske har märkt) det inte går att klicka på någon kategori eller inlägg i menyn till höger. Men jag ska försöka fixa det så snart som möjligt, eftersom det här gör att det inte går att kommentera mina inlägg :( Och utan kommentarer känns det som om ingen läser bloggen, men det vet jag ju att ni gör :) (Uppdatering från orginalinlägget: Nu borde det gå att kommentera inläggen, klicka bara på kommentera i botten av inlägget eller klicka på inläggets namn till höger under "Senaste inläggen". När det gäller kategorierna borde det gå att klicka på Allmänt, dock inte de andra än)
Nu till de bra nyheterna :) Igår hade vi gäster, och jag fick stå för efterrätten. Så här blev det tillslut



Det är hemmagjord marianne-glass, hemmagjord kolasås, en chokladblomma och physalis. Supergott!
1
Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin